Filur and Roy

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Ingen ridning :(

Av Elin Karlsson och Lina Jendelöv - 24 augusti 2012 21:45

Hej!


Denna veckan har väl varit rätt okej antar jag.. men imorgon så blir det ingen ridning! För det är tävling istället    


Jag var hos tandläkaren i förrigår (onsdags) och jag fick röntga hela käken och hela köret!   Med någon maskin... man skulle bita på någonting som var inne i munnen, och tandsköterskan satte fast ens huvud, så fick man vara ensam i det där lilla rummet, medan tandsköterskan osv. var utanför och kollade in genom ett fönster i dörren på en, medan hon höll in en knapp så typ hela maskinen (nästan!) började att pipa och snurra runt en! FETT SCARY!!! Men jag kanske måste få tandställning   


Och idag så har jag mest suttit inne efter skolan och spelat The Sims 3 några timmar sådär...hehe :§

Men jag hade två val: att följa med till GrönaLund imorgon eller att följa med en kompis till mig och Lina, bort till hennes ridskola och se henne rida. Det var jättesvårt å välja!   men jag valde att följa med till ridskolan trots allt, eftersom vi typ pratade om det innan det med GrönaLund kom på tal... haha jag är säkert värsta idioten nu som väljer bort GrönaLund men aja   


Jag öppnade även min senaste Julia-tidning idag (den är typ någon vecka gammal eller någonting sådant typ..) och då fick jag med tre jättecoola armband! Så jag tänkte visa armbanden nu för er, och jag har märkt att Lina är URUSEL (!!!!) på att blogga!!!!   


Förresten så är jag kind of besviken för att One Directions nya singel Live While You're Young inte kom ut inatt   


 

Typ guldiga vingar med ett rosa/lila band.

 

Ett guldigt litet hjärta där det står Love på, och ett vitt band.

 

Blågröna/turkosa pärlor med små, guldiga blommor på. Och dessutom så är det ett guldigt, smalt armband som sitter ihop med detta armband.

 


Jag ska be mamma att hjälpa mig att knyta armbanden sedan (när jag har satt på mig armbanden alltså...). Men nu ska jag spela lite transformice (tfm) så vi hörs   

 

PK Elin

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Såg idag att Chessie egentligen heter Chestnut! xD Idag fick jag rida på Jolly Jumper men han kallas för Jolly. Vi fick trava idag och lite mer andra grejer i skritt. ...

Hej hej! Idag så var jag och Lina iväg och red. Lina fick Sunny och jag fick Chessie (egentligen Chesnut) och hon var liiite trög att få igång men sen så gick det kanonbra! :D Kram Elin :)...

Asså... grejen är ju den att jag är en directioner. OMG NU BLIR ALLA SÅ FÖRVÅNADE ATT DOM TRILLAR NER FRÅN SINA ROSA SMÅ CYKLAR OCH KISSAR PÅ SIG      Nejmen. Iaf, så kan jag ju börja berätta vad som gjorde mig så jngkuhsg förbannad idag, efter...

Hej!   Ska precis starta The Sims 3 och spela en stund tänkte jag, och samtidigt göra svenskaläxan, men jag tänkte bara blogga lite snabbt sådär, och då tänkte jag gratulera Liam Payne som fyller 19 år idag!        STORT GRATTIS DADDY DIRECTIONER...

Hej hej! Nu sitter jag på bussen med Lina och en kompis till oss. Ska ladda upp en video sen när jag kommer hem, där jag visar mina The Sims 3 spel, men jag gör nog mina läxor före jag sätter mig vid datorn. ;) Ha en bra skoldag!PK Elin :-*...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 12-13 år som heter Elin och Lina. Vi bloggar om vår vardag och vår ridning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards