Filur and Roy

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

Läxor i överflöd...

Hej!


Ska ladda ner Seterra nu på datorn och öva på SO-läxan tills på torsdag. Sen har jag engelska glosor och en svenska uppsats också till på torsdag att öva på... och sen tyska glosor tills på fredag. Seriöst, nu i sjuan så får man ju typ 15 läxor på en vecka och lärarna tror PÅ ALLVAR att man ska hinna göra alla läxorna på typ två dagar?! Really!!


Håller på att ladda upp några video på YouTube medans, så jag länkar videosarna här på bloggen när alla har laddats upp   


Bloggar när jag har tid (förutom då jag ska länka videosarna förstås...)   


PK Elin   

 
 
Andrea

Andrea

30 augusti 2012 20:35

du, det där är bara början faktiskt ! åttan kommer bli värsta året i ditt liv ! jag går i nian nu och i slutet av åttan pluggade jag från när jag kom hem från skolan till 1-2 på natten varje dag i 3-4 veckor ...

http://andreaochmoa.blogg.se

Elin Karlsson och Lina Jendelöv

30 augusti 2012 20:52

Oj.. O.O
Våran svenskalärare sa idag att man typ fick 3 läxor per dag eller nånting... Ser inte direkt fram emot det...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Såg idag att Chessie egentligen heter Chestnut! xD Idag fick jag rida på Jolly Jumper men han kallas för Jolly. Vi fick trava idag och lite mer andra grejer i skritt. ...

Hej hej! Idag så var jag och Lina iväg och red. Lina fick Sunny och jag fick Chessie (egentligen Chesnut) och hon var liiite trög att få igång men sen så gick det kanonbra! :D Kram Elin :)...

Asså... grejen är ju den att jag är en directioner. OMG NU BLIR ALLA SÅ FÖRVÅNADE ATT DOM TRILLAR NER FRÅN SINA ROSA SMÅ CYKLAR OCH KISSAR PÅ SIG      Nejmen. Iaf, så kan jag ju börja berätta vad som gjorde mig så jngkuhsg förbannad idag, efter...

Hej!   Ska precis starta The Sims 3 och spela en stund tänkte jag, och samtidigt göra svenskaläxan, men jag tänkte bara blogga lite snabbt sådär, och då tänkte jag gratulera Liam Payne som fyller 19 år idag!        STORT GRATTIS DADDY DIRECTIONER...

Hej hej! Nu sitter jag på bussen med Lina och en kompis till oss. Ska ladda upp en video sen när jag kommer hem, där jag visar mina The Sims 3 spel, men jag gör nog mina läxor före jag sätter mig vid datorn. ;) Ha en bra skoldag!PK Elin :-*...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer på 12-13 år som heter Elin och Lina. Vi bloggar om vår vardag och vår ridning.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards